reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marcel Malachovsky

Marcel Malachovsky

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý pseudointrovertný človek, ktorý hľadá odpovede na rôzne otázky, ktoré častokrát pre iných znamenajú stratu drahocenného času...možno nad tým mávneš rukou aj ty. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Sociálna ficolitika - hrozba slovenskému národu

Marcel Malachovsky

Sociálna ficolitika - hrozba slovenskému národu

Panický strach o vlastnú prestíž ženie mnohých našich politikov k ťažkým traumám a dôkazom toho sú aj výroky pána premiéra Fica a jeho "bábku" pána prezidenta Gašparoviča v posledných dňoch. Hovorí sa, že topiaci sa aj slamky chytá, no utopiť sa môže aj výborný plavec. Kto je akým plavcom vo vodách slovenského "líderšipingu", krásne preverí blížiace sa druhé kolo prezidentských volieb. Hodí slovenský národ topiacemu sa pánovi prezidentovi záchranné koleso?...

  • 25. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 970x
  • 6
UPC digitálne bez digitálu

Marcel Malachovsky

UPC digitálne bez digitálu

Mohutné masírovanie obyvateľstva prostredníctvom reklamy je primárnym nástrojom na zvšovanie zisku firiem, ale žial častokrát aj na úkor nás, bežných a ničnetušiacich konzumentov "požívajúcich" práve tieto produkty. Moja zvedavosť a naivita bola tak neprekonateľná, že mi nedalo nevyužiť produkt spoločnosti UPC v rámci reklamnej kampane:"sledujte svoje obľúbené filmy v digitálnej kvalite". Je ale skutočne ponúkaný digitál digitálom? Posúďte sami...

  • 24. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 624x
  • 138
Kúpele Brusno...Nebo, peklo, raj...

Marcel Malachovsky

Kúpele Brusno...Nebo, peklo, raj...

Vraví sa, že ísť do kúpeľov je pre dušu aj telo príležitosť k celkovému "refreshu". Táto myšlienka bola ešte do nedávna uložená hlboko v mojej mysli a keby mi niekto ešte pred časom povedal, že po príchode z "rekondičáku" bude moje vnútro plné hnevu a znechutenia, asi by moju mimiku postihli výrazné zášklby selského rehotu. Nuž, ale trpkosť reality ma uviedla na pravú mieru...a to v jeden jediný večer!

  • 26. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 911x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu